ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין משרד הביטחון

    עורך דין תביעות משרד הביטחון

    הגשת תביעה נגד משרד הביטחון יכולה להעניק הכרה בנכות על ידי צה"ל ולזכות בהטבות שונות שיכולות להקל על החיים של הנפגע, לרבות תמיכה רפואית וסיוע כלכלי. תביעה כזו הינה הליך משפטי פורמלי הכולל שלבים ספציפיים ובעל השלכות משמעותיות בהתאם לשאלה האם התביעה מתקבלת או נדחית. חשוב להבין כי תביעות נגד משרד הביטחון מוגשות עקב מוגבלויות רפואיות ו/או נפשיות שהתרחשו במהלך השירות הצבאי או הביטחוני. המשמעות היא שלחיילים שנפגעו במהלך שירותם כתוצאה מנכות יש זכות להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בבקשה לפיצוי בגין נכותם. באם ברצונכם להגיש תביעה נגד משרד הביטחון, מוטב כי תפנו אל עורך דין תביעות משרד הביטחון, שניהל תיקים בתחום זה, הוא יוכל לדאוג שתקבלו את המגיע לכם ושהצדק יצא לאור.

    כיצד יסייע לכם עורך דין תביעות משרד הביטחון

    מוגבלות מוגדרת כאובדן או הפחתה של היכולת לבצע פעולות פיזיות או נפשיות רגילות כתוצאה מגורמים שהתרחשו במהלך השירות הצבאי. חיוני להבין כי אנשים ששירתו במשרד הביטחון זכאים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בנסיבות הבאות:

    *  המחלה או הפציעה אירעו במהלך שירות סדיר, שירות מילואים, שירות קבע, שירות במשטרת ישראל, בשב"כ או במשמר הכנסת.

    * ניתן להוכיח כי קיים קשר סיבתי ישיר בין השירות הצבאי לבין המחלה או הפציעה הנטענים. המשמעות היא שהפגיעה נבעה מאירועים שהתרחשו במסגרת שירות הביטחון.

    * הפיצוי ניתן החל מגובה 10% נכות. אם נקבעה הנכות מעל 20%, יקבל הפרט קצבה חודשית ביחס לאחוזי נכותו.

    עורך דין תביעות משרד הביטחון יוכל לתת לכם את הייעוץ המתאים בכל סוגיה משפטית בנושא.

    תביעה מול משרד הביטחון רק עם איש מקצוע מנוסה

    כדי להבטיח הליך תביעה יעיל ומהיר נגד משרד הביטחון, חשוב לאסוף את כל התיעוד הרפואי והראייתי המעיד על הקשר הסיבתי בין המחלה או הפציעה לכאורה לבין אירועים שהתרחשו בתקופת השירות הביטחוני. הדרך הטובה ביותר להבטיח את זכויותיכם, היא לתבוע עם עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן