ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שלילת רישיון נהיגה

    שלילת רישיון נהיגה או בכינויה המשפטי פסילת רישיון נהיגה, היא אמצעי ענישה המוטל במקרים שונים כמו ביצוע עבירות תעבורה חמורות, חווית ירידה בתפיסה המרחבית או בזמן התגובה עקב סיבות פיזיולוגיות או נפשיות ועוד. חשוב להבין שככל ונודע לאדם על פסילה, הוא חייב להפסיק לנהוג עד לבירור הענין. יש  לפנות בהקדם למשרד בתחום ולהסתייע בעו"ד לאיתור מקור הפסילה ולפעול לבטלה. מקרה משמעותי נוסף הוא נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף. חשוב להבהיר כי מקרים אלו אינם מתייחסים למצבים בהם פשוט שכחו את רישיון הנהיגה בבית, אלא מתרחשים כאשר אדם בוחר במודע להפעיל רכב למרות שידע שאינו מורשה לכך. כאשר עוסקים בנושא פסילת רישיון עורך דין תעבורה מנוסה ומקצועי, הוא הכתובת לטיפול במקרה. מניסיונו הוא יוכל לסייע לכם לבדוק את מכלול הנסיבות שהובילו לפסילת רישיון, ויעשה הכל על מנת להחזירו אליכם במהרה.

    בכל הנוגע לנושא שלילת רישיון עורך דין טוב יעשה את העבודה

    ישנם שלושה תרחישים נפוצים שבהם נתפסים נהגים ללא רישיון:

    *  אנשים שמעולם לא קיבלו רישיון נהיגה.

    *  אנשים בעלי רישיון נהיגה שאינו מתאים לסוג הרכב בו הם מפעילים. למשל, מישהו בעל רישיון לרכב רגיל אבל נמצא נוהג במשאית.

    * יחידים שנתפסו נוהגים לאחר שלילת רישיונם. חשוב להבין כי תרחיש זה נחשב לחמור מבין השלושה, והעונש על עבירה כזו עלול לגרור עונש מאסר של עד שלוש שנים.

    במידה ונכפתה עליכם שלילת רישיון, עורך דין מיומן יעשה את כל ההבדל.

    כיצד תפעלו נכון

    פסילת רישיון יכולה להתרחש מסיבות שונות, ברמות חומרה שונות, ואכן ניתן להציג את הנסיבות בפני בית המשפט ולבקש הבנה. עם זאת, השגת תוצאה משביעת רצון דורשת הבנה מעמיקה של החוק, אחריות, מקצועיות וניסיון רב בתחום. הסעיפים המשפטיים הרלוונטיים והתיק הכולל, חייבים לעבור בדיקה משפטית יסודית. רק עורכי דין תעבורה המתמחים בתחום זה, יהיו בעלי המומחיות הדרושה כדי להוביל את התיק לקראת פתרון רצוי. להערכת מצבכם בנוגע לפסילת רישיון ולבחון החלטות פוטנציאליות, מומלץ לפנות למשרד עו"ד בנבנשתי- פסטינגר, המתמחים בתחום שלילת רישיון נהיגה ובנושאים נוספים בתחום התעבורה.

    בכל הנוגע לנושא שלילת רישיון עורך דין טוב יעשה את העבודה

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן