ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נזיקין באר שבע

    משרד עו"ד בנבנשתי-פסטינגר לנזיקין בבאר שבע

    נפגעתם באופן פיזי או חוויתם פגיעה ברכוש, עקב פעולות של אדם, מוסד או רשות? האם אתם מבקשים לקבל את הפיצוי המגיע לכם? ניתן להגיש תביעת נזיקין שיכולה להביא לפיצוי משמעותי שיגיע לסכומי כסף משמעותיים. עם זאת, חשוב להכיר בכך שהשגת הצלחה בתביעת נזיקין נגד שכן, רשות מקומית או גופים שונים, אינה משימה פשוטה. בעוד שתתאמצו להוכיח את הנזקים שנגרמו לכם, לרבות הוצאות רפואיות, תיקוני רכוש, כאב וסבל כשהכל נגרם ישירות ממעשי הנתבעים, ככל הנראה הצד השני יפעל נגדכם. בתביעת נזיקין הקשורה לתאונת דרכים, אירוע החלקה ונפילה ומצבים דומים, ינסה הצד שכנגד להוכיח כי הנזקים שנגרמו לכם הם מזעריים או לא קיימים, להכחיש כל קשר בין התנהגותם לנזק, ולטעון כי המעשים היו סבירים לחלוטין, ובכך ישחררו אותו מאחריות. לפיכך, הוכחת נזק מוצלחת בתביעת נזיקין מצריכה היערכות יסודית, איסוף ראיות משמעותיות, בניית טיעונים משכנעים ועמידה נחרצת בבית המשפט, גם בהיעדר שיתוף פעולה או תמיכת הנתבע. עורך דין נזיקין באר שבע, מומלץ אם הנכם מתגוררים באזור הדרום, והוא יוכל לעשות את כל ההבדל באם התיק יסתיים בתוצאות הטובות ביותר עבורך.

    חשיבותו של עורך דין נזיקין באר שבע

    תחום הנזיקין מתחלק לשניים, נזקי גוף ונזק לרכוש. תיקי נזקי גוף כוללים הליכים משפטיים שונים, לרבות תביעות נגד חברות ביטוח או נהגים המעורבים בתאונות דרכים. תביעות אלו יכולות לכלול תביעות כנגד פוליסות ביטוח שונות כגון ביטוח חיים, ביטוח צד ג', ביטוח משכנתא, ביטוח אובדן כושר עבודה, מעסיקים, ביטוח תאונות אישיות ועוד. במקרים מסוימים, אנשים עשויים גם לתבוע מהמוסד לביטוח לאומי. זה יכול לכלול תביעות נכות כללית, קצבאות נפגעי נכות מעבודה, קצבאות סיעוד ועוד
    ניתן לפתוח בהליכים משפטיים, הן אזרחיים והן פליליים, במקרים של חבלה גופנית. בהליכים אלו עשויים להיות מעורבים הגורם האחראי. כדי לנהל ביעילות תביעת נזקי רכוש, חיוני לתעד את מצב הנכס לאחר הנזק באמצעות תמונות, לשמור קבלות על תיקונים ולאסוף צורות אחרות של ראיות. במקרים רבים יתכן ויהיה צורך לקבל חוות דעת של שמאי ואיסוף תיעוד נוסף לתמיכה בטענה. באם הנכם מתגוררים באזור הדרום, מומלץ כי תפנו אל עורך דין נזיקין באר שבע.

    פנו בהקדם

    מומלץ מאוד לפנות לייעוץ משפטי בהקדם לאחר גרימת או חווית נזק לרכוש, בין אם האדם אחראי לנזק ובין אם הבעלים של הרכוש שניזוק. הימים הראשונים שלאחר האירוע הם קריטיים לאיסוף ראיות ולביסוס היקף הנזק לתביעות עתידיות. משרד עו"ד בנבנשתי- פסטינגר, עוסק בתיקים רבים בתחום הנזיקין. פנו אל המשרד בהקדם.

    חשיבותו של עורך דין נזיקין באר שבע

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן