ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה אשדוד

    בנבנשתי-פסטינגר משרד עו"ד תעבורה באשדוד

    אם הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירות תעבורה חמורות, חיוני לפעול במהירות ולשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מיומן, רצוי בעל ניסיון רב בייצוג נהגים המואשמים בעבירות דומות. חשוב להבין כי הליכים משפטיים בבתי משפט לתעבורה מחייבים את עורך הדין המייצג להבנה מקיפה של חוקי התעבורה ולהתעדכן בפסיקות רלוונטיות ושינויי חקיקה החלים על תחום משפטי ספציפי זה. מטרת הדבר היא למזער את הסבירות שהנהג הנאשם יעמוד בפני עונש בלתי מידתי ולפעול למיצוי זכויותיו במסגרת מערכת המשפט ומול רשויות האכיפה. עורך דין תעבורה הבקיא בחוקי התעבורה בישראל, יכול להעריך את חומרת מצבך, לקבוע את דרכי הפעולה הנכונות ולייעץ לך כיצד להשיג את התוצאה הטובה ביותר. באם הנך מתגורר באזור אשדוד, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה אשדוד, אשר נמצא באזור ובתוך כך מכיר גם את בית המשפט לתעבורה האזורי ומבין היטב כיצד להתנהל מולו.

    יתרונותיו של עורך דין תעבורה אשדוד

    לעורך דין מומחה בתחום, יש את הידע והבנה בעבירות תעבורה ובמכשור אכיפה לבחינת מדוקדקת של הפעלת המכשור, עד כדי ביטול האישומים או שינוי סעיפי עבירה ומזעור הענישה. עורכי דין תעבורה, מייצגים נהגים החשודים או מואשמים בהפרת חוקי התעבורה הנוגעים לשימוש בכל סוגי הרכב מכוניות, אוטובוסים, רכבות, אופנועים, משאיות וכדומה, באופן המנוגד להוראות המוגדרות בחוק. עבירות התעבורה הנפוצות שדורשות בדרך כלל ייצוג על ידי עורך דין תעבורה, כוללות נהיגה במהירות מופרזת, התעלמות מתמרורי עצור, הפעלת ברמזור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, חציית קווי הפרדה מוצקים וגרימת נזק להולכי רגל. עבירות התעבורה הללו מייצגות רק חלק קטן מהרבה עבירות תעבורה שנהגים בישראל נשפטים בגינן מדי שנה. לעתים קרובות, גם אם נהג מכיר בטעותו ומעוניין לפתור את הבעיה באמצעות תשלום קנס, ייתכן שלא תהיה אפשרות לעשות זאת מבלי לעבור משפט. באם הנכם מתגוררים באזור אשדוד, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה אשדוד, בעל נסיון.

    איש מקצוע ימנע בעיות עתידיות

    חשוב לדעת כי בשל המספר הגבוה של תאונות הדרכים בישראל, רשויות החוק נוטות לאכוף משמעותית, ופועלות כנגד נגד נהגים החשודים בהתנהגות רשלנית או מסוכנת. לכן, אם נקלעתם למצב כזה, מומלץ מאוד, ואף הכרחי, לפנות בהקדם לייעוץ של עורך דין תעבורה. רצוי לא לדחות פנייה לסיוע משפטי עד לרגע האחרון. פעולה מהירה מאפשרת בקרת נזקים ומבטיחה כי זכויותיך ימומשו ביעילות מול רשויות האכיפה והגבייה, כמו גם במסגרת בית המשפט לתעבורה. משרד עו"ד בנבנשתי- פסטינגר, ותיק ומומחה בתחום זה. פנו אליו לייעוץ.

    יתרונותיו של עורך דין תעבורה אשדוד

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן