ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי באשדוד

    בנבנשתי-פסטינגר משרד עו"ד פלילי באשדוד

    לעיתים נסיבות החיים מובילות אותנו לסיטואציות הגובלות בפלילים. גם אנשים נורמטיביים לכאורה, יכולים למצוא את עצמם חשודים בפלילים, בין אם מדובר באירוע שנקלענו אליו במקרה, סכסוכי שכנים, ועוד. מעצרו של חשוד והחקירה שלאחר מכן, יכולים להיות חוויה מעיקה ומכריעה, במיוחד עבור מעצר בפעם הראשונה. בן רגע, האדם עובר מלהיות רגיל לחלוטין, להיראות ולהרגיש כפושע, מנותק מהמשפחה, חברים, בית ותעסוקה. לעיתים אדם יכול למצוא את עצמו בסיטואציה שאזיקים מונחים על ידיו ורגליו, ושערי ברזל סגורים מאחוריו. בתוך כך, חוקרי המשטרה מטילים נגדו האשמות שונות, וחוסר ההבנה של החשוד, יכול להכריע את גורלו, אם הוא פועל בצורה לא נכונה. לכן לחשוב מאוד אם נקלעתם לאירוע והנכם מובלים לחקירה, או שקיבלתם זימון טלפוני להגיע לתחנת המשטרה, לפנות באופן מידי לעורך דין פלילי באשדוד, אם הנכם מתגוררים באשדוד והסביבה.

    חשיבותו של עורך דין פלילי באשדוד

    מתן ייעוץ משפטי ראשוני לאנשים שנקלעו למצוקה זו היא בעלת חשיבות עליונה. היא מציעה להם הסבר מקיף על זכויותיהם וחובותיהם, מסייעת בגיבוש עמדה הולמת לחקירת המשטרה, ונותנת את הביטחון הנחוץ שהם לא לבד מול המשטרה וכי ישנם אנשי מקצוע אשר יסייעו לשמור על זכויותיהם. חיוני להדגיש כי מתן דין וחשבון מדויק במהלך החקירה המשטרתית, יכול להיות מכריע בתוצאת סיום התיק. מנגד, מסירת מידע כוזב או הכחשה עלולים לסבך את העניינים עבור החשוד ולהוביל להמשך הליכים פליליים, שעלולים להביא להגשת כתב אישום. עוד ראוי לציין כי קיימות נסיבות שבהן מומלץ לחשוד לממש את זכותו "לשתוק" ולנצל זכות זו בהתאם.

    פנו מיידית לעו"ד פלילי באשדוד

    ישנה חשיבות מכרעת לקבלת ייעוץ על ידי איש מקצוע מנוסה, לתוצאה הסופית של התיק או החקירה. למשרד עורכי הדין בנבנשתי- פסטינגר ניסיון רב בייצוג אנשים שהואשמו בפלילים, וצוות עורכי הדין זמין מסביב לשעון על מנת לספק סיוע מידי ללקוחות שנעצרו או עומדים בפני מעצר קרוב. צוות המשרד שם דגש רב על איכות הייעוץ שכן הם מבינים את השפעתו המשמעותית על תוצאות החקירה.

    פנו מיידית לעו"ד פלילי באשדוד

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן