ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה באר שבע

    בנבנשתי-פסטינגר משרד עו"ד תעבורה בבאר שבע

    תחום דיני התעבורה שייך  למשפט הפלילי, ומומלץ להיעזר בעורך דין תעבורה בטיפול בעניינים משפטיים הקשורים לנושא זה, לרבות ייצוג הנהג בבית המשפט. חשוב להתייחס ברצינות לעבירות תעבורה, שכן חוקי האכיפה ופסיקות בתי המשפט נעשים מחמירים יותר ויותר. עבירות תעבורה, כמו נהיגה בשכרות, נסיעה ברמזור אדום, מהירות מופרזת, התעלמות מתמרורים ושימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, עלולות לסכן חיים. עורך דין מיומן לתעבורה יכול להציג למעשה ראיות להוכחת חפותו של הנאשם או להקל בחומרת העונש, בהתאם לנסיבות המקרה. כמו כן, דיני תעבורה כרוכים בהליכים בירוקרטיים שונים, כגון הכנת מסמכים ועוד, בהם יכול עורך דין תעבורה לטפל בשם הלקוח שלו, תוך הפחתת העומס הנפשי, והאישי ומתן פתרונות שיכולים לחסוך ללקוח זמן ובעיות עתידיות. באם הנך מתגורר באזור הדרום, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה באר שבע, הדבר יחסוך לך נסיעות רבות.

    תחומי טיפולו של עורך דין תעבורה באר שבע

    ישנם סוגים שונים של עבירות תעבורה. ובמקרים מסוימים, כמו עבירת מהירות ראשונה או עבירות קלות אחרות, שהציבור סבור לעיתים שלא צריך לערב עורך דין, אבל מבחן התוצאה הוא זה שמשמעותי, היות וככל ומדובר האירוע קל ונדמה שמסיימים בענישה קלה, יתכן שבכלל לא היו אמורים להיענש. במקרים רבים יש חשיבות מכרעת לעורך דין תעבורה במזעור ההשלכות והימנעות מעונש חמור. עבירות תנועה קלות גורמות בדרך כלל לעונשים כספיים, כגון קנסות. הסיכון המשמעותי ביותר עבור אנשים שהואשמו בעבירות קלות הוא הפוטנציאל לקנסות גבוהים, ובמקרה הגרוע ביותר, התלייה או שלילה של רישיון הנהיגה לתקופות שונות. עבור אנשים שפרנסתם או שגרת יומם תלויים ברישיון נהיגה, לעונשים אלו עלולות להיות השלכות קשות. ככל שחומרת העבירות עולה, כך עולה רף הענישה. מקרים של נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה תחת השפעה או גרימת חבלה ברכוש, בגוף או בנפש כפופים לחקירות יסודיות של המשטרה ולדוחות מקיפים שהוכנו על ידי בוחני תנועה. במקרים כאלה, התביעה עשויה לדרוש עונשים מחמירים יותר, לרבות מאסר בנוסף לשלילת רישיון. בכל מקרה של עבירת תעבורה, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה באר שבע, כבר בהתחלה, משום שאין לדעת לאיזה כיוון הדבר יתפתח.

    פנו אל עו"ד תעבורה בבאר שבע

    שכירת שרותיו של עורך דין מנוסה לתעבורה, יכולה להיות ההבדל המכריע בין סוגי העונשים השונים. עורך דין מיומן המתמחה בתחום זה, יכול לנווט ביעילות בתיק שלך ולצמצם ככל האפשר את התוצאות השליליות, כולל האפשרות לבטל את האישומים לחלוטין. המומחיות המקצועית יכולה להשפיע רבות על מהלך ההליכים המשפטיים ולצמצם את הנזקים שעלולים להיגרם לכם. ביצעתם עבירת תעבורה? משרד עו"ד בנבנשתי- פסטינגר, מתמחה בנושא, פנו אליו לייעוץ.

    תחומי טיפולו של עורך דין תעבורה באר שבע

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן