ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    בנבנשתי-פסטינגר: משרד עו"ד ביטוח לאומי בבאר שבע

    כמעט כל אזרח בוגר בישראל משלם למוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הוא למעשה חברת הביטוח של המדינה ומכאן תפקידו לסייע לאדם שמסיבה כלשהי איבד את יכולתו להשתכר, בין אם בשל מחלה, תאונה או מסיבה שאינה תלויה בו כמו מצב בטחוני בעייתי. למרות שקבלת עזרה מביטוח לאומי בשעת הצורך נראית לאזרחי המדינה מובנת מאליה, הכרת ביטוח לאומי באי היכולת להתפרנס באופן מלא ובצורך בעזרה אינה פשוטה. אם אתם מתגוררים בדרום, לפני הגשת תביעה לביטוח לאומי מסיבה כזאת או אחרת התייעצו עם עורך דין ביטוח לאומי באר שבע שילווה אתכם בתהליך עד לקבלת הקצבה.

    תביעה בגין תאונת דרכים בעזרת עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    תאונות דרכים הן אחד הגורמים לאיבוד כושר העבודה במידה כזאת או אחרת ולתקופות משתנות. כאשר תאונת הדרכים מתרחשת בדרך למקום העבודה או ממנו, וכמובן אם היא מתרחשת במסגרת העבודה היא נחשבת גם כתאונת עבודה. לכן, מעבר לתביעת חברת הביטוח בה ישנו ביטוח חובה יש מקום להגשת תביעה גם לביטוח לאומי. עורך דין ביטוח לאומי באר שבע העוסק בנזיקין ובתביעות הגורמים השונים יוכל לסייע הן בהגשת תביעה לביטוח לאומי והן בהגשת תביעה לחברת הביטוח. מעורבותו בעניין תוך הצגת טיעונים ומסמכים רלוונטיים יכולה להגדיל משמעותית את הפיצוי שתקבלו.

    איך לבחור את עורך הדין המתאים?

    כאשר אדם נמצא לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או כשחלה במחלה המונעת ממנו להתפרנס כפי שהתפרנס קודם זוהי ללא ספק נקודת שבר בחייו. לכן חשוב לבחור עורך דין מתאים שילווה את תהליך התביעה של המוסד לביטוח לאומי וכל הגורמים שניתן לתבוע. בחרו עורך דין שמתמחה בנזיקין ושיש לו ניסיון רב בהגשת תביעות לביטוח לאומי. כדאי לבחור עורך דין מקומי כך שאם אתם מתגוררים בדרום בחרו עורך דין ביטוח לאומי באר שבע אשר מכיר את הנפשות הפועלות בסניף המקומי של המוסד לביטוח לאומי, בחברות הביטוח או בעיריה שלעיתים גם היא גורם שניתן לתבוע במקרה של רשלנות מטעמה שגרם לתאונה.

    משרד עורכי דין בנבנישתי פסטינגר נמצא בבאר שבע ומסייע לרבים מאזור הדרום בתביעת המוסד לביטוח לאומי מכל סיבה שהיא ומלווה אותם עד לקבלת הפיצוי המגיע. מוזמנים ליצור קשר.

    תביעה בגין תאונת דרכים בעזרת עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן