ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך  דין פלילי נוער

    מתן ייצוג משפטי לבני נוער המעורבים בתיקים פליליים דורש ידע ומומחיות מיוחדים. תיקים מסוג זה מטופלים בבית משפט ייעודי לקטינים המכונה בית המשפט לנוער. ההליכים בבית המשפט לנוער מתנהלים על פי חוק הנוער ומתקיימים בדלתיים סגורות. לקטינים יש זכויות ספציפיות במהלך הליכי חקירה ומשפט, לכן יש חשיבות מכרעת לבקש הדרכה מידית מטעמו של עורך דין פלילי נוער הבקיא בדיני נוער לפני ביצוע חקירות. למעורבות של עורך דין בשלבים הראשונים של חקירה יכולה להיות השפעה מכרעת על תוצאות התיק עבור הקטין. חשוב להבין כי בית המשפט לנוער פועל תוך התמקדות בשיקום, במטרה להחזיר את הצעירים לדרך הנכונה.

    מדוע חשוב לערב עורך דין פלילי נוער

    במקרים בהם מעורבים קטינים, שירות המבחן לנוער מתערב בשלבים הראשונים של ההליך הפלילי. התקשרות עם עורך דין פלילי חשובה לא רק לצורך הכוונה וייעוץ במהלך החקירה, אלא גם לצורך סיוע בניווט אינטראקציות עם שירות המבחן לנוער. כל עבירה שיעבור אדם מתחת לגיל 18 תיבדק על ידי אגף הנוער במשטרה, בכפוף למגבלות ספציפיות המפורטות בחוק הנוער. אם בנך או בתך הקטינים זומנו לחקירה או נעצרו, או אם הם היו מעורבים באירוע פלילי או בקרבתו, הבנת החוק והשלכותיו יכולה להיות מועילה מאוד. ללא קשר למצב הספציפי, מומלץ מאוד לפנות לסיוע של עורך דין פלילי נוער בשלב זה ללא דיחוי. התייעצות עם עורך דין פלילי המתמחה בתיקי נוער וקטינים הינה חיונית, שכן הוא בעל ידע מקיף בהוראות החוק הייחודיות המסדירות את מעצרם וחקירתם של קטינים במשטרה. הדבר חיוני כדי למנוע טעויות משמעותיות שעלולות להיות להן השלכות ארוכות טווח על עתידו של ילדכם, במיוחד ביחס לגיוס הפוטנציאלי שלו לצבא אם העבירה התרחשה בסמוך למועד הגיוס שלו.

    לא כל עורך דין ייצג ביעילות קטין

    הרי ידוע כי כל עורך דין יכול לייצג בבתי משפט, אך חשוב לזכור שעורך דין שאינו בקיא בטיפול בנוער לא יוכל לסייע כמו אחד שכן בקיא ובעל ניסיון בטיפול בתיקים פליליים בהם מעורבים קטינים. אם הנכם זקוקים לסיוע משפטי בטיפול בקטינים שהסתבכו בפלילים, פנו אל משרד עו"ד בנבנשתי- פסטינגר. המשרד בעל ניסיון רב בייצוג קטינים במגוון תיקים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן