ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תאונות דרכים באר שבע

    בנבנשתי-פסטינגר משרד עו"ד תאונות דרכים בבאר שבע

    תאונות דרכים קורות לצערנו לא מעט. ככל שנפח התנועה גדל מבלי שניתן מענה לכך בתנאי השטח כך מספר התאונות, כולל עם נפגעים רק גדל. תאונות דרכים הן מצב מיוחד בתחום הנזיקין בו אדם זכאי לפיצוי ללא קשר האם הוא אשם בגרימת התאונה או לא. בכל מצב של פגיעה בגוף לאדם יש זכות לתבוע את חברת הביטוח בה יש לו ביטוח חובה לרכב ולקבל פיצוי. עם זאת, חברות הביטוח לא ממהרות לתת את מלוא הפיצוי ולא מתחשבות בכל ההוצאות, הנזקים וההפסדים של אדם בגין התאונה. לכן, מומלץ לנפגע לפנות אל עורך דין תאונות דרכים באר שבע או לפי אזור התרחשות התאונה כדי לקבל פיצוי מקסימלי.

    מצבים שונים בהם יסייע עורך דין תאונות דרכים באר שבע

    עורך דין תאונות דרכים באר שבע ובכלל עורך דין אשר מתמחה בתאונות דרכים ונזיקין בכלל יוכל לסייע בסוגים שונים של מקרים, כולל מורכבים יותר כמו כאשר תאונת הדרכים נחשבת גם כתאונת עבודה. פעמים רבות הנפגע לא יהיה מודע לכך שתאונת הדרכים בה היה מעורב נחשבת גם לתאונת עבודה, למשל כשהתאונה היתה בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנו. פניה בשלבים מוקדמים לעורך הדין תאפשר בחינה של המקרה והצגת כל הגורמים אותם יהיה ניתן לתבוע. אם זו גם תאונת עבודה יש מקום להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי. בתאונת דרכים יכול אדם להיפגע גם בתור הולך רגל. אחד המצבים המורכבים במקרה זה הוא תאונת פגע וברח. עורך הדין יסייע בפניה לגורם המתאים לקבלת פיצוי.

    תאונות דרכים גם במישור הפלילי

    תאונות דרכים אינן קשורות רק לתחום הנזיקין. כפי שציינו, גם הנהג שגרם לתאונה זכאי לפיצויים בשל פגיעה אך עדיין כנראה שיצטרך לשלם על העבירה שביצע לאחר שנסיבות התאונה יתבררו ע"י המשטרה. אם אתם הגורמים לתאונה מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות דרכים באר שבע המתמחה לא רק בדיני נזיקין אלא גם במשפט הפלילי, יוכל לייעץ במקרה שתזומנו לחקירה משטרתית וייצג אתכם אם  תוגש נגדכם תביעה ע"י בית הדין לתעבורה.

    משרד עורכי דין בנבנישתי פסטינגר עוסק הן בדיני נזיקין והן במשפט הפלילי מתוך מטרה לתת מענה מלא ללקוחות המעורבים בתאונת דרכים. מוזמנים ליצור קשר.

    מצבים שונים בהם יסייע עורך דין תאונות דרכים באר שבע

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן