ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה

    עורך דין לתעבורה

    תחום התעבורה במשפט הישראלי הינו אחד המרכזיים בעולם האכיפה של רשויות המדינה כנגד אזרחים בכלל וכנגד משתמשי דרך בפרט. שימוש בדרכים (נהיגה למשל) מאפיינת את כלל הציבור במדינה הוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים של כל אזרחי המדינה. אכיפת עבירות תעבורה החל מדוחות ברירת משפט הקרויות "דוחות קנס" שהסנקציה בגינן היא קנס ונקודות, דרך דוחות הזמנה לדין בהם העונש יקבע על ידי שופט בבית המשפט וגם הן נושאות נקודות בצידן וכתבי אישום חמורים בגין עבירות חמורות שלעיתים מובילים אף למעונשי מאסר. עורך דין לתעבורה יוכל לסייע לכם בכל בעיה.

    "הבעיה" שבגינה צריך עורך דין לתעבורה

    נוטים לייחס לעבירות עצמן ובכלל זה לתחום דיני התעבורה ענין של מה בכך, אולי בשל העובדה שמדובר בקנסות, או בשל ההליך המהיר לכאורה שבו מתבצעת האכיפה ללא צורך בחקירות והיבטים פליליים של ממש.

    חשוב לדעת כי דיני התעבורה הם ענף של המשפט הפלילי וגם סדרי הדין הפליליים חלים על דיני התעבורה. אמנם במרשם הפלילי קיים רישום פלילי בנפרד מהרישום התעבורתי אך יש בינהם ממשקים, והחשוב הוא שלרישום התעבורתי יש משמעות רבת משקל בכל הקשור לקבלת רשיונות ועוד…

    עורך דין תעבורה מומלץ

    הקלות אותה נוטים לייחס לתחום דיני התעבורה מביאה לכדי כך שציבור גדול של אזרחים סבור כי הוא יכול לנהל את ההליכים נגדו בכוחות עצמו. ככל שאדם בעל ידע משפטי והוא מכיר ומבין את רזי החוק ויש ביכולתו לנהל הליך משפטי בעצמו, הרי שזה משובח ומבורך. מהיכרות רבת שנים עם עולם המשפט והאכיפה, רוב הציבור אינו בקיא ברזי המשפט ולכן רצוי מאוד לשכור שרותיו של עורך דין לתעבורה.

    לא פחות חשוב לבחור בשירותיו של עורך דין המכיר ומבין בתחום דיני התעבורה על בוריים, ולוודא כי זהו תחום עיסוק פעיל וממשי במשרדו של עורך הדין. קל וחומר כאשר אנו מדברי על אירוע תאונתי. חקירת תאונת דרכים אינה ענים של מה בכך וכרוך בה ידע של ניתוח זירת התאונה והממצאים ממנה, כך שחשיבות הידע וההבנה של עורך הדין מקבלים משנה תוקף, ונהג שנקלע לאירוע תאונתי רצוי שיבחר להיות מיוצג על ידי ערך דין בעל ידע בניתוח זירות תאונות דרכים וידע בחקירת תאונות דרכים.

    עו"ד תעבורה מומלץ

    עו"ד תעבורה מומלץ

    בכל יום השכם וערב אזרחי המדינה נהגים ועוברי דרך, פוגשים בשוטרים הפועלים בכבישים לאכיפת חוקי התעבורה. בדרך כלל מפגשי שוטר אזרח מסתיימים בהגשת דו"ח תעבורה לנהג בין אם מדובר בדו"ח ברירת משפט ובין אם מדובר בדו"ח הזמנה לדין. במקרים מסויימים ובדגש לעבירות חמורות במיוחד מוגשים כתבי אישום בליווי בקשות מעצר, ובעשור האחרון התפתחה מגמת החמרה כלפי עבירות תעבורה חמורות עד לכדי מעצרים של נהגים עד תום ההליכים ואף עונשי מאסר בפועל.

    במקביל לא מעט תאונות דרכים מתרחשות בישראל בדרגות חומרה שונות, ואין ספק שמדובר במה שמעריכים אותו כמכת מדינה של ממש, במיוחד לאור מספר ההרוגים הרב בכל שנה. מעורבות באירוע של תאונת דרכים גובה מחיר גבוה במיוחד- נזקי גוף, נזקי רכוש ובמקרים מסויימים גם כתבי אישום בבתי המשפט.

    מי שנפגע בתאונת דרכים או שנאשם בגרימת תאונה רצוי מאוד שישכור שירותיו של עו"ד תעבורה מומלץ שייצג אותו, יבחן עבורו לעומק כל פרט שקשור בתאונה וילווה אותו על מנת לסיים בהצלחה את התהליך הזה. נשאלת שאלת השאלות- כיצד בוחרים את אותו עורך הדין המומלץ?

    מה צריך לדעת לפני שבוחרים עוד תעבורה מומלץ?

    בעידן הנוכחי כולנו חשופים באופן תדיר לרשתות חברתיות ודי בשאלה או פניה באשר להמלצה על עורך דין, כדי לקבל עשרות תגובות המלצה שונות. חשוב לקבל המלצות ממכרים, בני משפחה או חברים, ויחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור שקיימת נטיה טבעית להמליץ על המקורב והמוכר ועל כן יש לוודא כי אכן מדובר בעורך דין בעל הידע והניסיון המתאימים למשימה החשובה.

    בחירת עורך הדין תשפיע בהחלט על תוצאות ההליך המשפטי, ולכן בחירת עו"ד תעבורה מומלץ צריך גם לבחון במעגלים החברתיים הקרובים אם מישהו עבר לאחרונה תהליך זה ויוכל גם להמליץ על עורך הדין באופן ענייני, ולא פחות חשוב לקרוא על עורך הדין כדי ללמוד על נסיונו ורמת הידע שלו. כך ניתן לצמצם ספקות ולדעת טוב יותר לקראת מה הולכים.

    אחרי הכל אין כמו "מבחן החיבור" שיכול להתקיים אך ורק בפגישה פרונטלית עם עורך הדין. רצוי מאוד לקיים פגישה עם עורך הדין לוודא שנרקם אמון וקיימת תחושה שיש על מי לסמוך. חשוב שהפגישה עם עורך הדין תייצר "סדר בדברים", הבנת המצב המשפטי, מודעות לתוצאות הצפויות ולא פחות חשוב תיאום הציפיות ביחס להליך המדובר.

    החשיבות של עורך דין מנוסה בתעבורה

    עו"ד תעבורה מומלץ שכבר ליווה וניהל הליכים משפטיים בתחום התעבורה ובדגש לתאונות דרכים, במיוחד כשיש לו ידע מקצועי נרחב בחקירת והבנת מנגנוני התרחשות אירועי תאונות דרכים, יהיה בסבירות גבוהה עורך הדין שרצוי לבחור בו על מנת למקסם את ההגנה על הלקוח.

    עורך דין לתעבורה

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן